تلفن تماس: 09126160961

حمل و نقل گل و گیاه و درخت

فروشگاه و نهالستان پرسیکا گاردن از تنوع بالایی محصولات گیاهی برخوردار است. برخی درخت‌ها و نهال‌ها ارتفاعی معادل با 3 متر دارند که ارسال چنین محصولاتی بدون آسیب کار بسیار دشوار است اما ما در این فروشگاه تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا سفارش‌ها شما عزیزان بدون ورود هر نوع آسیب به دست شما برسد.

پس از تکمیل خرید و نهایی شدن آن، از طرف پرسیکا گاردن با شماره‌های موجود روی سایت با شما تماس گرفته خواهد شد. این تماس به‌منظور هماهنگی جهت تحویل محصول خریداری‌شده است. فروشگاه پرسیکا گاردن گزینه‌های متنوع و متفاوتی را برای راحتی شما مشتری عزیز جهت دریافت سفارش گل و گیاه خود در نظر گرفته است. با توجه به ماهیت گل و گیاه که بسیار آسیب‌پذیر هستند و باید برای تحویل آماده‌سازی صورت بگیرد تمام مراحل تحویل با هماهنگی شما مشتری عزیز صورت می‌گیرد.

تحویل در محل فروشگاه پرسیکا گاردن

این فرصت برای مشتریان فروشگاه پرسیکا گاردن فراهم‌شده است تا خرید خود را حضوری از محل فروشگاه واقع در تهران، اتوبان بابایی شرق به غرب بعد از پل لشگرک، جنب غربی پارک یا مجموعه تفریحی مهام (سردار سلیمانی) بازار گل یاس‌لند، پلاک ۱۳ و ۳۸ با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

تحویل از طریق سایر روش‌های ارسال

با توجه به حجم و تعداد سفارش و با توجه به ماهیت گل و گیاه و ابعاد آن که تنوع بسیار زیادی دارد هزینه ارسال بسیار متفاوت خواهد بود. برای محصولات گیاهی و درخت‌ها گزینه‌های متعددی وجود دارد. قبل از ارسال هزینه آن به شما مشتری عزیز اعلام می‌شود و تمام مراحل ارسال با هماهنگی شما انجام خواهد شد.