تلفن تماس: 09126160961

روف گاردن
روف گاردن

طراحی و اجرای روف گاردن

طراحی و اجرای روف گاردن یکی از تخصص‌های مهم پرسیکا گاردن است که به روشی پایدار آن را اجرا می‌کند. روف گاردن‌ها تکه‌ای از بهشت برای افرادی است که به گل و گیاه علاقه دارند. داشتن فضای سبز و پایدار روی تراس و یا سقف خانه و شرکت و ویلای شما می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. روف گاردن‌ها مزیت‌ها و ارزش افزوده بسیار زیادی دارند.

طراحی و اجرای

اولین قدم برای داشتن یک روف گاردن پایدار در ویلا و یا ساختمان شما بررسی دقیق محل اجرا است. سازه و سقف باید تحمل بار اضافه برای داشتن یک باغ زیبا را داشته باشد. بررسی این موضوع کار چندان سخت نیستی ولی کاملا تخصصی است.

روف گاردن پایدار

پرسیکا گاردن خود تولید کننده بسیاری از گیاهان مورد نیاز برای فضاهای سبز پایدار است. نهال‌ها و درخت‌هایی سازگار با محیط زیست ایران توسط پرسیکا گاردن تولید و تکثیر می‌شوند که این موضوع دسترسی به نهال‌ها و درخت‌ها و گیاهان را بسیار راحت و ارزان و به صرفه می‌کند. نهال‌هایی که علاوه بر زیبایی فوق العاده، کم آب‌بر هستند.

روف­‌گاردن­­‌ها مناظر خیره­‌کننده‌­ای را به وجود می­‌آورند

تصور کنید که چند متر بالاتر از سطح زمین باشید اما همچنان مناظر زیبا و سبز پیش رویتان باشد. این دقیقاً همان چیزی است که یک روف­گاردن می­تواند به شما ارائه دهد. بام­های سبز همچنین خط افق شهر را کامل کرده و مناظر را شگفت­انگیزتر می­کنند. شما با داشتن یک روف گاردن پایدار که اصولی و تخصصی طراحی و اجرا شده است به کاهش گرمایش زمین به اندازه توان خود کمک کرده اید.

روف­گاردن­‌ها باعث ارزش افزوده زیادی دارد

مردم فضاهای سبز را دوست دارند و وجود باغی برروی پشت­بام که به‌­خوبی از آن مراقبت شده باشد برای آن­ها شگفت‌­انگیز است. آن­‌ها همچنین از این ایده که روف­گاردن سازه­ای سازگار با محیط‌­زیست است و تنوع زیستی را ارائه می­‌دهد استقبال خواهند کرد. همچنین، از آنجایی که بام­‌های سبز قادر به کاهش میزان گرما هستند، به کاهش هزینه­‌های انرژی صرف شده برای تهویه مطبوع نیز کمک کرده و با محافظت از سطح اصلی سقف، نیاز به تعمیر و نگهداری را کاهش می­‌دهند.

داشتن یک باغ رروی پشت‌­بام مزایای بسیاری برای ساختمان­‌های مسکونی و تجاری و همچنین برای محیط‌­زیست ایجاد می­‌کند. این کار ممکن است سرمایه­‌گذاری بزرگی به­ن‌ظر برسد، اما درواقع، منافع آن بیشتر از هزینه­‌های آن است. وقتی نصب آن به اتمام برسد، متوجه خواهید شد که داشتن یک باغ برروی پشت‌­بام ارزش ساختن را دارد – مکانی برای لذت بردن، آرامش، طراوت، آسایش و زیبایی.

فضاهای سبز می­‌توانند به افراد کمک کنند تا سریع‌­تر از بیماری بهبود یابند

مراکز مراقبت طولانی مدت باغ­‌هایی برروی پشت­‌بام ساختمان­‌های خود دارند که بیماران می­‌توانند درطول دوران توان­بخشی خود در آنجا وقت بگذرانند. رنگ سبز اثر شفابخش و تسکین­‌ دهنده دارد و بودن در آن محیط می­‌تواند به روند ریکاوری و تجدید انرژی کمک کند. فضای سبز و سلامت روان ارتباط دارند با هم.

روف­گاردن­‌ها می­‌توانند استعداد پرورش گیاه را در افراد تقویت کنند

روف­گاردن­‌های فشرده و نیمه فشرده فضای بسیار خوبی برای رشد گیاهان مختلف ایجاد می‌­کنند. حتی می­‌توان یک باغ سبزیجات برروی پشت­‌بام جهت کاشت گیاه و سبزیجات برگ­دار ایجاد کرده و از آن­ها برای مصرف روزانه استفاده کرد.