تلفن تماس: 09126160961

نهال سید الاشجار

با درخت سید الاشجار بیشتر آشنا شویم

درخت سید الاشجار برگ‌ریز و برگ‌هایش به طول 30 سانتی‌متر (12 اینچ) و گل­های کوچک معطر و سفید مایل به سبز در خوشه‌های بزرگ دارد. عطر درخت گل­دار با توجه به آب‌وهوا و موقعیت روز متفاوت است و رایحه­ی لیمویی با رنگ­وبوی مرکباتی و شکلاتی دارد. مردم این درخت را به‌عنوان گیاهی زینتی در مناطق گرم آمریکای شمالی پرورش می‌دهند. درخت‌ها کاربردها و موارد استفاده جالبی دارند که در ادامه با برخی از این کاربردها آشنا خواهیم شد.

موارد استفاده این درخت زیبا

چوب درخت سید الاشجار به دلیل خاصیتی که دارد برای صفحه‌های ابزار موسیقی و چندین ساز چینی ازجمله گوچین (guqin) و گوژنگ (guzheng) استفاده می‌شود. مطابق مقاله‌ای در مجله نیچر (Nature) در سال ۱۲۶۳، برگ‌های درخت سیدالاشجار (Sterculia platanifolia) برای کشیدن سیگار خشک می‌شد. دلیل استعمال آن ذکر نشده است، اما در منبع دیگری به‌سادگی بیان­شده است که آن را به‌عنوان جایگزینی برای تنباکو استفاده می‌کردند. طبق گزارش‌ها، دانه‌های برشته‌شده برای تهیه چای استفاده‌شده است.

خرید نهال درخت

برای خرید نهال درخت سید الاشجار وارد صفحه فروشگاه پرسیکا گاردن و سپس محصول درخت سیدالاشجار را انتخاب کنید. مراحل خرید را تا انتها طی کرده و بعد از پرداخت با هماهنگی این محصول خاص و زیبا برای شما ارسال خواهد شد. پیش از خرید لطفاً قوانین فروشگاه را مطالعه کنید و در بخش درباره پرسیکا گاردن با این فروشگاه بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *